Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: AUTO-SYNC ON PLAY werkt niet ??
Hoi allen,

Sinds een geruime tijd weer eens achter de knoppen gaan zitten en VDJ geïnstalleerd. Ben al aardig eind op weg om het in te stellen zoals ik prettig vind. Een van de zaken die ik , met wat testen, leuk heb kunne instellen is de AUTO-SYNC-ON-PLAY wat ervoor zorgt dat de nieuwe track automatisch in SYNC gaat lopen met de reeds spelende track. Erg handig als je nog geen hardware controller gebruikt om dat manueel te doen.

Nu bemerk ik echter een rariteit hierbij, want als ik de nieuwe track afspeel ( PLAY BUTTON ) dan werkt het prima bij de meeste tracks, uitzonderingen daargelaten.

Als ik echter de CUE knop eerst druk , om via de koptelefoon te luisteren of het inderdaad een leuke match is, dan speelt de nieuwe track ZONDER die Sync/beatmatching en loopt het geheel voor geen meter.

Ik zou verwachten dat " Auto-Sync-On-Play" geen onderscheid maakt tussen CUE of PLAY button, wat het is in beide gevallen een " PLAY " actie, maar kennelijk is daar verschil in. Vind ik niet erg logisch of handig.

Is dit een bug, " undocumented feature " of moet ik ergens nog een instelling nalopen die ik over het hoofd heb gezien ?

Groeten,

Peter

Posted 14 hours ago