Hoi Dj's!
Ik heb mijn virtual dj zo geconfigureerd:
- inputs: none
- Outputs: External Mixer, Deck :1 First card/ Deck 2: Second card
- Sound card: 2 Cards, Hercules DJControl Instinct Aggregate
Hercules DJControl Instinct Aggregate
Ik speel met een DjControl Hercules, + Rodec,
Ik zou graag mijn koptelefoon nog gebruiken, maar dit lukt niet meer, hoe kan ik dat verhelpen? Ik stak hem normaal in de Djcontrol zelf...
Groetjes
Ik heb mijn virtual dj zo geconfigureerd:
- inputs: none
- Outputs: External Mixer, Deck :1 First card/ Deck 2: Second card
- Sound card: 2 Cards, Hercules DJControl Instinct Aggregate
Hercules DJControl Instinct Aggregate
Ik speel met een DjControl Hercules, + Rodec,
Ik zou graag mijn koptelefoon nog gebruiken, maar dit lukt niet meer, hoe kan ik dat verhelpen? Ik stak hem normaal in de Djcontrol zelf...
Groetjes
Posted Fri 22 Jan 16 @ 10:56 am
Beste Arjen,
Gezien de naam van de geluidskaarten werk je met een Mac. (Windows kent geen Aggregate Devices) maar je vermeldt niet welke VDJ-versie je gebruikt. Da's misschien wel handig om te weten. Ik kan je wel vast vertellen dat "External Mixer" op een controller met 1 Master Out en 1 koptelefoonuitgang in ieder geval niet werkt.
Gezien de naam van de geluidskaarten werk je met een Mac. (Windows kent geen Aggregate Devices) maar je vermeldt niet welke VDJ-versie je gebruikt. Da's misschien wel handig om te weten. Ik kan je wel vast vertellen dat "External Mixer" op een controller met 1 Master Out en 1 koptelefoonuitgang in ieder geval niet werkt.
Posted Sun 24 Jan 16 @ 5:01 pm
Ik werk inderdaad op een nieuwe macbook pro en werk met de volledige pro versie van Virtual DJ 7
Posted Mon 25 Jan 16 @ 10:30 pm